Nieuw: Yoga in Zoutelande

Vrijdag 12 april 2024 starten we met Yoga in Zoutelande.

Van 9.30-10.30 uur in de Soute Schakel.
Aanmelden is niet nodig. Matje graag meenemen.

Nieuw: Zumba bij Hygiëa

Vanaf woensdag 7 september starten we met Zumba!

Woensdag 19.30-20.30 uur in sportzaal de Bellink.

Doe je mee? 2 proeflessen gratis.

Apenkooi groot succes

Het eerste apenkooikampioenschap van Westkapelle was een groot succes. Op vrijdag 6 januari gingen diverse leeftijdscategorieën met elkaar de strijd aan in een groots opgezette apenkooi in gymzaal de Bellink.

Wat was het leuk. Dit wordt een jaarlijks terugkerend evenement met telkens opnieuw de vraag wie er met de  'wissel-aap' naar huis gaat!

Rabo Clubsupport 2022

Ben je lid van de Rabobank? Mogen wij dan op je stem rekenen?
De Rabo clubsupport is er weer. Als lid van de Rabobank kun je jouw favoriete vereniging steunen met stemmen. Wij kunnen elke stem natuurlijk goed gebruiken, zodat we nieuwe materialen kunnen aanschaffen.

Stemmen doe je eenvoudig in de app van de Rabobank of via de website van Clubsupport.

In de app ga je naar ‘service’ --> bij Algemeen klik je op ‘lidmaatschap’ en daar zie je direct dat je een stem kunt uitbrengen.

Stemmen kan van 5 tot en emt 27 september 2022.